Kilka słów o banku Santander.

Krótka historia oraz osiągnięcia Grupy Santander, pośrednio działającej w Polsce już od ponad 10 lat.

Kilka słów o banku Santander.

Hiszpańska grupa Santander pojawiła się na rynku polskim już w 2001, jednak aż do 2006 roku nie działała pod swoją nazwą. Od początku obecności w naszym kraju, w szczególności od momentu oficjalnego przejęcia Polskiego Towarzystwa Finansowego, grupa gromadziła wiedzę o klientach i ich najważniejszych potrzebach, jednocześnie realizując swoją długoletnią strategię. W Polsce Santander kojarzy się najczęściej z kredytami samochodowymi gdyż od wielu lat zajmuje pierwsze miejsce w sprzedaży tego typu produktów, między innymi kontynuując tradycję PTF, które wypracowało silną pozycję na rynku samochodowym, współpracując bezpośrednio z salonami i komisami sprzedającymi auta poprzez dostosowywanie oferty specjalnie dla ich klientów. 

 

Santander Consumer Bank w swojej ofercie posiada jednak nie tylko kredyty dla zmotoryzowanych. Swoją pozycję na rynku innych kredytów konsumenckich umocnił w 2011 roku po przejęciu dobrze znanego i docenianego na polskim rynku banku AIG Polska. Dzięki połączeniu z AIG, Santander uzyskał ogromną wiedzę i doświadczenie w zakresie przede wszystkim pożyczek gotówkowych i kredytów ratalnych oraz kart kredytowych i lokat dla swoich klientów indywidulanych oraz przedsiębiorstw.

 

Aktualnie Santander posiada ponad 230 oddziałów działających na terenie całego kraju, dodatkowo zapewniając bezproblemowy kontakt ze swoimi pracownikami przez telefon czy internet. Jedną z zalet produktów oferowanych przez Santander Consumer Bank jest niezwykle prosta procedura udzielania kredytów, która eliminuje wszelkie dodatkowe czy ukryte koszty oraz oszczędza czas klientów. Przez wiele lat bank otrzymywał tytuł Firma Przyjazna Klientowi oraz wyróżnienia w kategoriach efektywności i jakości obsługi za wysoko rozwiniętą troskę o dobro klienta, skupiającą się przede wszystkim na doradztwie i ograniczeniu biurokracji do minimum. 

 

Ciekawostką na temat Grupy Santander, która cieszy się ponad 150-letnią historią na rynku finansowym, może być zaangażowanie w sponsorowanie Formuły 1. Santander od 2010 roku jest oficjalnym sponsorem jednego z najlepszych zespołów Formuły 1 czyli Scuderia Ferrari. Jak mówią przedstawiciele obu firm, łączy ich przede wszystkim niezwykle dynamiczny rozwój, innowacyjność wprowadzanych rozwiązań oraz…czerwony kolor.

 

PODZIEL SIĘ

Powiązane artykuły na stronie