Bank BPH po raz drugi zmienia świat wokół nas

Dzięki inicjatywie banku BPH w ubiegłym roku odnowiono warszawski neon "Kioskarz". Trwa druga edycja konkursu. 

Bank BPH po raz drugi zmienia świat wokół nas
Akcja społeczna godna polecenia

Bank BPH prowadzi właśnie II edycję konkursu Zmieniaj Świat Wokół Siebie, organizowanego w ramach akcji Make Life Fair. Wszystko dzięki osobom, które uważają, iż bank ma na celu nie tylko dostarczanie swoim klientom najwyższej jakości usług finansowych, ale również angażowanie się w społecznie ważne akcje.

Do udziału w przedsięwzięciu BPH można zgłaszać różnego rodzaju projekty, które mają na celu urozmaicenie albo renowację przestrzeni publicznej w polskich miastach.

  • Jeśli znacie miejsce, które może wzbogacić lokalną społeczność, jednak zostało zaniedbane, macie szansę na jego rewitalizację. 
  • Jeśli macie swój własny pomysł, który ma szansę wspomóc waszych sąsiadów lub ulepszyć wasze miejsce zamieszkania, dajcie o sobie znać BPH.

Internauci wybiorą następnie najciekawszy, na którego realizację Bank BPH przeznaczy 40 tysięcy złotych. 

Dzięki inicjatywie banku i klubokawiarni Państwomiasto w zeszłym roku odnowiono zabytkowy neon "Kioskarz", o którego zwycięstwie zadecydowali wybierający spośród trzech najciekawszych propozycji internauci.

Inną znaną akcją społeczną, wspieraną przez BPH był Zwykły Bohater, w której doceniono osoby, wykazujące się codziennym bohaterstwem i inspirujące innych.

Bank BPH chce dzięki swojej akcji promować lokalny patriotyzm oraz pozytywne postawy społeczne. Dzięki wprowadzaniu niewielkich zmian można przecież wpływać na jakość życia i zwiększać przywiązanie Polaków do ich miejsca zamieszkania.

PODZIEL SIĘ

Powiązane artykuły na stronie