Kariera w Shell

Kariera w branży energetycznej i petrochemicznej? Może warto zainteresować się firmą Shell?

Kariera w Shell
Vademecum rekrutacji największych firm w Polsce

 

Shell jest globalną grupą firm energetycznych i petrochemicznych, która zatrudnia ponad 90 tysięcy pracowników w ponad 70 krajach na świecie.

Kariera stoi otworem w kilku działach firmy:

 

Finance Operations

Dział Finansowy, który stanowi największa część organizacji o najszerszym spektrum działania. Zespołów i możliwości rozwoju jest tutaj wiele. Najważniejsze działy to: Księga Główna, Podatki Pośrednie, Środki Trwałe, Zapasy, Zobowiązania, Należności oraz Operacje Bankowe.

Customer Service

Dział Obsługi Klienta to lingwistyczna i kulturowa mieszanka dająca niezliczone możliwości. Dział ten jest ogniwem łączącym klientów firmy z wewnętrznymi działami Shell. Obecnie krakowski dział obsługuje klientów z Polski, Austrii, Szwajcarii, Niemiec, Czech, Słowacji, Rosji, Węgier, Bułgarii oraz Włoch. 

Jeśli jesteś osobą o mocnej osobowości, lubiącą kontakt z ludźmi i dreszczyk emocji, zyskasz tu okazję do doskonalenia swoich kompetencji. Customer Service to idealne miejsce do realizowania niebanalnych ambicji zawodowych.

HR Services

Dział scentralizowanych usług HR to partner biznesowy i pierwszy punkt kontaktu dla pracowników Shell w sprawach dotyczących szeroko pojętych procesów Human Resources (Kadry/Płace). Klienci dzwonią i piszą do firmy z obszaru rozciągającego się od platform naftowych na Morzu Północnym, przez rafinerie w Republice Południowej Afryki, aż po biura Shella zlokalizowane w Ameryce Łacińskiej.

Dział obsługuje ich w 8 językach obcych, kariera zatem czeka na osoby, które władają: holenderskim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, portugalskim, niemieckim, rosyjskim i angielskim. 

Supply and Distribution

Dział Logistyki, który zajmuje się planowaniem dostaw paliw do klientów  Shell z regionu BeNeLux (Belgia, Holandia, Luxemburg), z krajów Europy środkowo-wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rosja i Bułgaria) oraz z Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Jak aplikować?

  1. Wejdź na www.shell.pl
  2. Wybierz miasto w Polsce lub kraj, w których szukasz pracy
  3. Znajdź interesujące Cię stanowisko
  4. Zaaplikuj załączając swoje aktualne CV
 

Etapy rekrutacji

ETAP 1: Analiza przesłanych aplikacji
ETAP 2: Wstępna rozmowa telefoniczna
ETAP 3: Assessment Centre oraz rozmowa rekrutacyjna z managerem oraz rekruterem
ETAP 4: Oferta pracy i kariera

Ważne!

Na swojej stronie Shell przedstawia bardzo istotne wskazówki dla kandydatów:

  • Przygotuj aktualne CV w języku angielskim – dzięki temu rekruter oraz manager będzie mógł w pełni ocenić Twoją aplikację.
  • W CV zamieść daty początkowe i końcowe Twoich poszczególnych etapów kariery/edukacji (najlepiej z dokładnością do miesiąca).
  • Przed rozmową rekrutacyjną zdobądź podstawowe informacje o firmie i stanowisku.
  • Daj się poznać przyszłemu pracodawcy – bądź przygotowany na szczegółowe pytania dotyczące Twoich doświadczeń zawodowych i kompetencji
  • Zastanów się dlaczego zdecydowałaś/eś się aplikować na dane stanowisko.
  • Bądź punktualny.

PODZIEL SIĘ

Powiązane artykuły na stronie