Modowy sukces polskiej firmy

Popularna marka odzieży Vistula Group odnotowała wzrost przychodów w listopadzie. To duży sukces na rynku modowym. Najszybciej rozwija się segment odzieżowy spółki.

Modowy sukces polskiej firmy
Wzrost przychodów Vistula Group

W zeszłym miesiącu przychody firmy wyniosły około 41,3 mln złotych i okazały się wyższe o ponad 20% niż w poprzednim roku. Segment odzieżowy dynamicznie się rozwija, ciut gorzej ze sprzedażą wyrobów jubilerskich.

Vistula Group przedstawiła swój sukces, określając listopad jako jeden z najlepszych miesięcy w historii działalności firmy.

Zysk zrealizowany od stycznia do listopada 2015 roku wyniosła około 435,5 mln zł i okazał się on wyższy o około 17,5% w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. To bardzo duży sukces.

Spółka poinformowała także, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły około 24,6 mln złotych i były wyższe o około 28,5%. Mowa o markach Vistula i Wólczanka, które  skierowane są do mężczyzn oraz Deni Cler, której grupą docelową stanowią kobiety. W okresie styczeń-listopad 2015 roku w tym segmencie zysk osiągnął wartość  około 242,4 mln złotych.

Kilka słów o firmie 

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Firma zajmuje się produkcją klasycznych ubiorów męskich z tkanin własnych i powierzonych. Jak pewnie większość z Was kojarzy, podstawowy masortymentem wyrobów produkowanych przez Spółkę są ubrania męskie, marynarki oraz spodnie.

Vistula & Wólczanka S.A. skupia się na ekspansji na rynku detalicznym. Obecnie własna sieć sprzedaży liczy ponad 170 salonów, sukces osiąga także na rynku zagranicznym.

W dniu 26 listopada 2008 roku na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki Vistula&Wólczanka podjęto decyzję o połączeniu ze spółką W.Kruk S.A. Po połączeniu grupa zmieniła nazwę na Vistula Group S.A.

PODZIEL SIĘ

Powiązane artykuły na stronie