Polski rynek finansowy - Zwycięzcy plebiscytu Złoty Bankier 2013

Zastanawiasz się, który bank zasługuje na Twoje zaufanie? Poznaj wyniki plebiscytu Złoty Bankier i dowiedz się, gdzie warto udać się po kredyt czy założyć konto osobiste.

Polski rynek finansowy - Zwycięzcy plebiscytu Złoty Bankier 2013
Dowiedz się kto zasłużył na wyróżnienie

Bankier.pl we współpracy z PayU S.A., od pięciu już lat organizują plebiscyt, mający na celu wyszczególnienie najlepszych produktów i usług bankowych na polskim rynku. Zwycięzcy wybierani są poprzez internetowe głosowanie klientów banków w kategoriach podstawowych oraz ekspercką ocenę w kategoriach specjalncych.

 

W edycji Złotego Bankiera 2013 wzięło udział 28 banków wraz ze 104 zgłoszonymi produktami. Swoje głosy w internetowej ankiecie oddało ponad 40 tysięcy osób, które wybrały swoich faworytów w 8 kategoriach. Poniżej przedstawiamy zwycięzców:

 

  • najlepszy bank z komunikacją z social media (między innymi Facebook): mBank (63% głosów)
  • najlepszy sposób płatności internetowych: Alior Sync (51% głosów - dzięki szybkiemu e-przelewowi)
  • najlepsze konto osobiste: mBank (43%)
  • najlepszy kredyt gotówkowy: Alior Bank (42%)
  • najlepszy kredyt hipoteczny: PKO Bank Polski (46%)
  • najlepsza bankowość mobilna: Alior Sync (31%)
  • najlepszy bank dla przedsiębiorcy internetowego: mBank (43%)

 

Główną nagrodę Złotego Banku 2013 w plebiscycie za zdobycie największej ilości głosów w kategoriach podstawowych zdobył mBank, który tym sposobem powrócił na czoło polskiej bankowości.

 

Pozostałe trzy kategorie specjalne zostały poddane analizie 15 ekspertów, tworzących Kapitułę Złotego Bankiera. W jury zasiedli dziennikarze i analitycy ekonomiczni, blogerzy znani w świecie finansowym oraz specjaliści w zakresie reklamy oraz finansów.

 

W kategoriach specjalnych zwyciężyli:

 

  • innowacja finansowa: Inteligo (dzięki innowacyjnemu systemowi płatności mobilnych IKO)
  • osobowość roku: Mateusz Morawiecki, prezes zarządu BZ WBK (za przeprowadzenie fuzji z Kredyt Bankiem)
  • najlepszy spot reklamowy: Getin Bank (za reklamę Getin UP)

 

Głównym celem plebiscytu Złoty Bankier jest uświadomienie graczom rynku finansowego o konieczności rozwoju działalności w internecie oraz zmianie koncepcji sprzedaży. W ciągu pięciu lat wiele tradycyjnych koncepcji uległo zmianie a wraz z rozwojem technologii na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, które na bieżąco zyskują nowych użytkowników. Do rozwijających się usług bankowych można zaliczyć bankowość mobilną czy ekspresowe płatności.

 

Sprawdź również:

Kto pomoże Ci rozwiązać spór z bankiem? »

Internetowy ranking polskich banków - kto wygrał? »

PODZIEL SIĘ

Powiązane artykuły na stronie