Przejrzyj tydzień z Biedronką

Biedronka rozszerza swoją działalność w Polsce i przygotowuje nowe wyzwanie dla Polskich wydawców prasy. Raz na tydzień w sieci dyskontów znajdziecie nowy numer przeglądowego magazynu.

Przejrzyj tydzień z Biedronką
Nowy tygodnik od poniedziałku w... Biedronce

2 lutego b.r. w Biedronce pojawi się nowy magazyn, przygotowywany przez i sprzedawany jedynie w sieci dyskontów na terenie całej Polski. "7 dni. Przegląd tygodnia" to najnowszy projekt portugalskiej firmy, który ma szansę konkurować z popularnymi w Polsce magazynami, takimi jak "Wprost" czy "Newsweek".

Nowy tygodnik Biedronki będzie zawierał podsumowanie wydarzeń i artykułów, opisywanych i publikowanych w prasie i portalach internetowych, należących do Grupy Ringier Axel Springer. Tematyka przedrukowanych tekstów ma być szeroka i zapewniać czytelnikom przegląd zagadnień politycznych, społecznych, obyczajowych czy sportowych. Dodatkowo, w tygodniku znajdą się również artykuły związane ze stylem życia a także porady zdrowotne, kulinarne, motoryzacyjne czy podróżnicze. Krzyżówkowicze znajdą w przeglądowym magazynie zadanie na każdy dzień tygodnia.

Tygodnik wydawany będzie przez Ringier Axel Springer Polska, który wśród magazynów do przedrukowania wymienia "Newsweek", "Onet", "Forbes", "Fakt", "Przegląd Sportowy" czy "AutoŚwiat".

Konkurencyjna ma być cena tygodnika, który kosztować będzie 2,99 zł. Nowy numer pojawi się w sieci dyskontów w każdy poniedziałek. Magazyn ma zawierać 84 strony i z czasem pojawić się w nim mogą również autorskie teksty, przygotowywane na wyłączność tygodnika z Biedronki.

PODZIEL SIĘ

Powiązane artykuły na stronie